Vestuvių koordinavimas




 Kodėl naudinga samdyti Vestuvių koordinatorę?

Atlikote milžinišką darbą savarankiškai planuodami vestuves, susikūrėte idealų vestuvių dienos planą ir padarėte viską kas Jūsų valioje, atkeliaudami iki didžiosios dienos? Belieka atsikvėpti ir panirti į bangą, nešančią per visas idėjas ir darbus, tačiau vestuvių dieną jau nebegalėsite patys pasirūpinti tam tikrais organizaciniais rūpesčiais. Vienaip ar kitaip turėsite patikėti ne vieną darbą savo artimiesiems ir/ar draugams. Norite, kad ir jie švęstų Jūsų šventę, o ne būtų užsiėmę Jūsų patikėtomis užduotimis? Tokiu atveju Jums reikės pašalinio žmogaus, kuris ne tik atliks visas aptartas užduotis, bet ir sustyguos, sureguliuos visą “eismą” šventės dieną. Vestuvių koordinatorės patirtis bus sėkmingos ir sklandžios Jūsų šventės garantas.

Kokią pagalbą teikia Vestuvių koordinatorė?

  • Visų reikalingų daiktų – vestuvių rekvizitų pristatymas numatytu laiku (gėlės, tortai ir t.t.)
  • Kitų paslaugų teikėjų koordinavimas – užtikrinimas, kad visi būtų ten kur reikia tada kada reikia
  • Pagalba asmeniškai Jums (buvimas šalia tiek kiek esu naudinga)
  • Organizavimas ir pagalba patiekiant vaišes po ceremonijos
  • Informacijos suteikimas, pagalba šventės svečiams
  • Visų svečių koordinavimas
  • Kitos Jūsų patikėtos užduotys

Jei manote, kad būtent šiems darbams Jums reikalinga pagalba – susisiekite, aptarsime Jūsų norus ir pageidavimus.

Užsakant vestuvių koordinavimo paslaugą atskirai, kaina nuo 400 € ir priklauso nuo patikėtų užduočių kiekio bei šventės dydžio.